Πώς να αγοράσω ένα εισιτήριο;
Για να αγοράσετε εισιτήριο εκδήλωσης, ακουλουθήστε τα παρακάτω βήματα :
- Επιλογή Εκδήλωσης:
Μεταβείτε στην εκδήλωση για την οποία επιθυμείτε να αγοράσετε εισιτήρια. - Κράτηση Εισιτηρίων:
Κάντε κλικ στο κουμπί “Κράτηση”. - Επιλογή Κατηγορίας Εισιτηρίων (εφόσον διατίθεται):
Επιλέξτε την σωστή κατηγορία εισιτηρίων που επιθυμείτε. - Επιλογή Αριθμού Εισιτηρίων:
Επιλέξτε τον αριθμό των εισιτηρίων που επιθυμείτε να αγοράσετε - Απόκτηση Εισιτηρίων:
Κάντε κλικ στο κουμπί “Αποκτήστε Εισιτήρια”. - Έλεγχος Τιμής Κατά την Ολοκλήρωση της Παραγγελίας:
Βεβαιωθείτε ότι η τελική τιμή είναι σωστή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. - Συμπλήρωση Στοιχείων Επικοινωνίας:
Συμπληρώστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στη φόρμα που θα εμφανιστεί. - Δημιουργία Λογαριασμού (Προαιρετικό):
Εάν επιθυμείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στην Ticketbox, επιλέξτε τo σχετικό πεδίο. - Υποβολή Παραγγελίας:
Κάντε κλικ στο κουμπί “Κάντε Παραγγελία”. - Πληρωμή:
Θα μεταφερθείτε αυτόματα στο σύστημα πληρωμών της Εθνικής Τράπεζας ώστε να προχωρήσετε. - Συμπλήρωση Στοιχείων Κάρτας:
Συμπληρώστε τα στοιχεία της κάρτας σας για να ολοκληρώσετε την αγορά των εισιτηρίων. - Ολοκλήρωση Συναλλαγής:
Μετά την αγορά, θα λάβετε το μήνυμα ότι η συναλλαγή σας έχει ολοκληρωθεί και θα λάβετε τα εισιτήριά σας στη δηλωμένη διεύθυνση email.
Ποια είναι η τιμή των εισιτηρίων και ποιες είναι οι διαθέσιμες κατηγορίες;
Οι τιμές και οι διαθέσιμες κατηγορίες εισιτηρίων ποικίλλουν ανάλογα με την εκδήλωση. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές στην ανακοίνωση κάθε εκδήλωσης.
Υπάρχει έκπτωση για συγκεκριμένες ομάδες ή κατηγορίες ανθρώπων;
Ναι, συνήθως προσφέρονται έκπτωση για φοιτητές, συνταξιούχους, άνεργους και παιδιά. Οι σχετικές πληροφορίες για τις προϋποθέσεις εφαρμογής τους παρέχονται από τους διοργανωτές της εκάστοτε εκδήλωσης.
Πότε είναι η ημερομηνία και η ώρα της εκδήλωσης;
Οι ημερομηνίες και οι ώρες των εκδηλώσεων διαφέρουν ανάλογα με το πρόγραμμα κάθε εκδήλωσης και αναγράφονται στις σχετικές πληροφορίες της κάθε εκδήλωσης.
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τον τόπο διεξαγωγής της εκδήλωσης;
Οι πληροφορίες για τον τόπο διεξαγωγής της εκδήλωσης παρέχονται στην πλατφόρμα μας και αναγράφονται στο εισιτήριό σας.
Πώς μπορώ να λάβω τα εισιτήριά μου μετά την αγορά;
Αφού ολοκληρώσετε την αγορά, θα ανακατευθυνθείτε στη σελίδα επιβεβαίωσης παραγγελίας. Τα εισιτήριά σας θα αποσταλούν σε μορφή PDF στο email που έχετε δηλώσει, και μπορείτε να τα εκτυπώσετε ή να τα έχετε σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό σας για είσοδο στην εκδήλωση.
Υπάρχει διαθέσιμη επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης;
Ναι, συνήθως προβλέπεται διαδικασία επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης.
Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την κράτησή μου;
Όχι, δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η αλλαγή ή η ακύρωση της κράτησής σας. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Ποιος είναι ο τρόπος εισόδου στην εκδήλωση;
Για την είσοδο στην εκδήλωση, απαιτείται η επίδειξη του εισιτηρίου σας και ενός έγκυρου εγγράφου ταυτοποίησης, το οποίο θα ελέγχεται από το προσωπικό στην είσοδο.
Σε περίπτωση που χάσετε το κινητό σας ή απενεργοποιηθεί λόγω εξάντλησης της μπαταρίας και δεν έχετε πρόσβαση στο εισιτήριό σας, παρακαλούμε να επιδείξετε την ταυτότητά σας στην είσοδο της εκδήλωσης.
Υπάρχει περιορισμός ηλικίας για την είσοδο;
Σε ορισμένες εκδηλώσεις υπάρχει περιορισμός ηλικίας. Αυτές οι πληροφορίες συνήθως αναφέρονται στην πλατφόρμα μας και στο εισιτήριο σας.
Πότε κλείνει η προπώληση των εισιτηρίων;
Η προπώληση των εισιτηρίων συνήθως ολοκληρώνεται πριν από την καθιερωμένη ώρα έναρξης της εκδήλωσης. Οι λεπτομέρειες σχετικά με την προθεσμία κλεισίματος της προπώλησης καθορίζονται από τον διοργανωτή και παρέχονται στη σελίδα της εκδήλωσης.
Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη θέση για μια εκδήλωση/θέαμα;
Η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένης θέσης για μια εκδήλωση διαφέρει ανάλογα με τον χώρο και τον διοργανωτή. Οι σχετικές πληροφορίες εμφανίζονται στη σελίδα της εκδήλωσης.
Πόσο ασφαλής είναι η παροχή των προσωπικών μου στοιχείων;
Η πλατφόρμα μας διαθέτει προηγμένα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων και τη διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Κάνοντας αγορά εισιτηρίων, παρατήρησα ότι χρεώθηκε κάποιο επιπλέον ποσό. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Η επιπλέον χρέωση που αναφέρεται, ονομάζεται Προμήθεια και αφορά την παροχή της υπηρεσίας για τη χρήση της πλατφόρμας πώλησης εισιτηρίων. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, θα βρείτε την απόδειξη στο checkout.
Δεν έχω λάβει το εισιτήριο μέσω email.
Εάν δεν έχετε λάβει τα εισιτήριά σας στο email, πρώτα ελέγξτε το φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας και ελέγξτε την ορθότητα της διεύθυνσης email που καταχωρήσατε κατά την αγορά των εισιτηρίων σας. Αν δεν εντοπίσετε τα
εισιτήριά σας, επικοινωνήστε μαζί μας παρέχοντας τον κωδικό παραγγελίας σας.
Έχασα τα εισιτήρια μου. Τι πρέπει να κάνω;
Αν έχετε χάσει τα εισιτήριά σας, μπορείτε να τα ανακτήσετε εάν διαθέτετε τον κωδικό παραγγελίας και το email που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, παρέχοντας τα στοιχεία της αγοράς σας.
Ποιά είναι τα επίσημα σημεία πώλησης;
Τα επίσημα σημεία πώλησης εισιτηρίων για κάθε εκδήλωση καθορίζονται αποκλειστικά από τους διοργανωτές και αναγράφονται κάτω από τις πληροφορίες της εκάστοτε εκδήλωσης στη πλατφόρμα μας. Συνεπώς, η TicketBOX δεν φέρει καμία ευθύνη για εισιτήρια που αγοράζονται εκτός του επίσημου δικτύου της. Τα εισιτήρια που προέρχονται από άλλες πηγές παρέχονται χωρίς καμία εγγύηση ως προς την ορθότητα και την ακρίβειά τους.